ÅREts

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Max och Frida - 30 augusti 2012 21:24

Dagen då vi inte tränade, kan denna dagen bli historisk? Tveksamt, men den behövdes, träningsverken från gårdagens barmarksträning (och för Fridas del även gympass) fick hela klassen att se ut som en flock vacklande ankor. Jag och Frida klarade oss dock ganska bra, vissa sitter säkert fast i lärosalens stolar ännu.

Dagen började med vår första presentation för klassen i år, Frida talade om messmör och jag om kams, för er som inte vet vad det är kan ni få en genomgång någon dag! Efter denna lektion hade vi vår första lektion inom ämnet sporthandel med en väldigt erfaren lärare som verkligen verkade brinna för det han gjorde, sådana lärare kan man aldrig få nog av!

Efter detta vacklade vi hemåt, tog en tur till stan, shoppade lite småsaker och gick sedan hem för att förbereda middagen! Dagens middag var precis som de flesta andra vi ätit, lyxigare än andra studenters tror vi. Dagen till ära gjorde vi viltskavswraps i kantarellstuvning med rårivna rödbetor till. Förrätten bestod utav kokta rödbetor med smör deliciiiiious, det är ju trots allt bara torsdag en dag i veckan! Nu har vi landat i soffan framför en film och ser fram emot morgondagens träningsverk. Jag ser mest fram emot att se hur det kommer att gå för Frida att komma upp till spinningpasset hon bokat in sig till klockan 07.15 imorgon, jag önskar henne all lycka till från mitt slömriga tillstånd!

Allt gott!
//Max

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards